Παράσταση διαμαρτυρίας, έξω από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη πραγματοποίησε σήμερα, Παρασκευή, στις 12 το μεσημέρι, η Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδας, καταγγέλλοντας την αστυνομικής βία, με αφορμή τον τραυματισμό του Μάριου Λώλου από χειροβομβίδα κρότου λάμψης, την Κυριακή, κατά τη διάρκεια του μεγαλειώδους συλλαλητηρίου στην Αθήνα για το έγκλημα των Τεμπών.


«Ο πρόσφατος τραυματισμός του συναδέλφου μας Μάριου Λώλου και ο προπηλακισμός άλλων από αστυνομικές δυνάμεις την στιγμή της κάλυψης της μεγαλειώδους συγκέντρωσης για τα Τέμπη στην Αθήνα, μεγαλώνει την ήδη μακρά λίστα συναδέλφων μας που πέφτουν θύματα αστυνομικής βίας την ώρα που κάνουν τη δουλειά τους», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι φωτορεπόρτερ.


