Τέλος πήρε η υπόθεση ομηρίας μίας μητέρας και της κόρης της στο Κερατσίνι από τον περίπου 50 ετών γιο της, ο οποίος είχε δραπετεύσει το πρωί από το Δρομοκαΐτειο.
Ο άνδρας που είχε αρχικά ταμπουρωθεί στο σπίτι στο Κερατσίνι κρατούσε αρχικά ένα μαχαίρι φωνάζοντας ακατάληπτα, κρατώντας κλειδωμένες τη μητέρα και την αδελφή του.

Στον τόπο του συμβάντος επί της οδού Σηστού στο Κερατσίνι έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που αφού συνέλεξαν τα απαραίτητα στοιχεία έπιασαν το δράστη και στη συνέχεια τον μετέφεραν στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο.
