Νεκρός βρέθηκε ένας 57χρονος Σέρβος οδηγός φορτηγού μέσα στο όχημα που είχε σταθμεύσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Ο άτυχος άνδρας εντοπίστηκε αργά το βράδυ της Τρίτης από άνδρες του Κεντρικού Λιμεναρχείου της πόλης.

Στο χώρο μετέβη άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αλλά ήταν πολύ αργά καθώς οι όποιες προσπάθειες ανάνηψης στον 57χρονο έγιναν αποδείχθηκαν άκαρπες.
Το πτώμα του Σέρβου οδηγού μεταφέρθηκε στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ».
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης.
