Μετά τη Σαντορίνη και την Αμοργό, σήμερα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας κήρυξε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και την Ανάφη για ένα μήνα (ως τις 13 Μαρτίου).
Στο σκεπτικό της απόφασης που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Παπαγεωργίου, αναφέρεται πως χρειάζεται να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες και να γίνει διαχείριση των συνεπειών που προκύπτουν από την συνεχιζόμενη σεισμική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Διαβάστε ακόμη 👇
