ΑΘΗΝΑ
13:50
|
25.06.2026
Την απόφαση ανακοίνωσε νωρίς το απόγευμα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Ανάφη
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μετά τη Σαντορίνη και την Αμοργό, σήμερα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας κήρυξε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και την Ανάφη για ένα μήνα (ως τις 13 Μαρτίου).

Στο σκεπτικό της απόφασης που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Παπαγεωργίου, αναφέρεται πως χρειάζεται να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες και να γίνει διαχείριση των συνεπειών που προκύπτουν από την συνεχιζόμενη σεισμική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Διαβάστε ακόμη 👇

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νέο εργατικό ατύχημα σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη

Αντιδράσεις στη Γεωργία για την επίθεση της Ε.Ε. στην Εκκλησία

Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη Λίμνη Αώου-Δύο τραυματίες

Βενεζουέλα: Διπλός ισχυρός σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με τουλάχιστον 164 νεκρούς και τεράστιες καταστροφές [upd]

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα