Συνελήφθη λίγο μετά τις 18.00 σήμερα το απόγευμα ο τρόφιμος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου στο Δαφνί Αττικής που δολοφόνησε νωρίτερα στις 3.15 π.μ. μία 44χρονη με ένα κομμάτι σπασμένο καθρέφτη, και να διαφύγει με αυτό κρατώντας στο χέρι.
Ο δράστης εντοπίστηκε να περιφέρεται επί της Λεωφόρου Αθηνών στο ρεύμα προς Σκαραμαγκά μεταξύ Αφαίας και Δαφνίου και συνελήφθη.
Ο δράστης είναι ιδιαίτερα βίαιος και επικίνδυνος και είχε μεταφερθεί στο Δαφνί τον περασμένο Νοέμβρη από την ψυχιατρική πτέρυγα του Νοσοκομείου της Κέρκυρας περίπου ενάμιση χρόνο αφότου σκότωσε στο νησί μία 63χρονη με ένα στυλό και ένα ξύλινο πιρούνι.
