ΑΘΗΝΑ
14:34
|
24.06.2026
Το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί τους πολίτες καταναλωτές σήμερα Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου να μην ξοδέψουμε ούτε καν ένα ευρώ στην αγορά.
«Αφεντικά της αγοράς είναι οι πολίτες καταναλωτές», τονίζει το ΙΝΚΑ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε πλήρες μποϊκοτάζ καλεί τους πολίτες, σήμερα Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου, το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη ακρίβεια.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:

Το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί τους πολίτες καταναλωτές την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025 να μην ξοδέψουμε ούτε καν ένα ευρώ στην αγορά.

Εάν είναι δυνατόν να μην πληρώσουμε εκείνη την ημέρα του μήνα 19 Φεβρουαρίου 2025 ούτε ένα ευρώ σε τράπεζες, κράτος, νερό, ρεύμα, τηλέφωνα, καύσιμα, σούπερ μάρκετ, καφέ, εστιατόρια,  εμπορική αγορά, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά καταστήματα και πουθενά ευρώ στην αγορά.

Ας στείλουμε όλοι μαζί το μήνυμα πως αφεντικά της αγοράς είναι οι πολίτες καταναλωτές.

Φτάνει πια με την κοροϊδία παραπλάνηση, αισχροκέρδεια, κερδοσκοπία εις βάρος των πολιτών καταναλωτών.

Όλοι είμαστε πολίτες καταναλωτές και πόσο άλλο θα αντέξουμε να μην τα βγάζουμε πέρα; Φτάνει και δεν φτάνει να έχουμε λεφτά μέχρι τα μισά του μήνα. Πόσο ακόμα ανοχή;

Μια ημέρα, είναι αυτή, που πρέπει να δείξουμε την δύναμή μας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2026

Κρίσιμη η κατάσταση του Αριστοτέλη Χαντζή λένε οι γιατροί που τον παρακολουθούν

Έκθεση του ΟΗΕ: Η σεξουαλική βία χρησιμοποιείται ως «όπλο πολέμου» στη σύγκρουση στο Σουδάν

Έσβησε η φωτιά στον Ασπρόπυργο με τη συνδρομή και εναέριων μέσων (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα