Με βαρύ τραύμα στο πόδι διακομίστηκε στο Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης, ένας 33χρονος εργαζόμενος στον σιδηρόδρομο, που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες επιχείρησε να ανέβει σε εν κινήσει εμπορική αμαξοστοιχία, κοντά στην Γ’ Είσοδο της ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου.
Το ατύχημα συνέβη γύρω στις 9 το πρωί, σε αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον 33χρονο τραυματία. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, πρόκειται για εργαζόμενο με ειδικότητα κλειδούχου ο οποίος επιχείρησε να ανέβει σε βαγόνι εμπορικής αμαξοστοιχίας η οποία κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα. Όπως αναφέρει ο ιστότοπος Voria ο 33χρονος ακρωτηριάστηκε από τον αστράγαλο και κάτω.

Οι έρευνες υπό τις οποίες συνέβη ο τραυματισμός είναι σε εξέλιξη.
