ΑΘΗΝΑ
11:15
|
25.06.2026
Την 1η Μαρτίου 2025 και ώρα 12:00 θα πραγματοποιηθούν τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου στο πάρκο Ερμού και Πειραιώς (απέναντι από την Τεχνόπολη).
Το Μνημείο εμπνεύστηκε η καλλιτέχνης Μαρία Μανδάκη
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αύριο Σάββατο 1 Μαρτίου στις 12:00 θα πραγματοποιηθούν τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου «το Δέντρο των Ψυχών-Η Αρχή» στο πάρκο Ερμού και Πειραιώς (απέναντι από την Τεχνόπολη), εις μνήμην των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών.

Στην εκδήλωση θα παρευρεθεί ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας.

Το μνημείο εμπνεύστηκε η καλλιτέχνης Μαρία Μανδάκη ενώ η αρχική ιδέα και η υλοποίησή των είναι του Γιώργου και Γιάννη Σαντεξή (Δια Πυρός και Σιδήρου Ι.Κ.Ε).

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Καμπότζη: Ποινή φυλάκισης 14 ετών σε δημοσιογράφους, εγείρει ερωτήματα για την ελευθερία του τύπου

Φλόριντα: 74χρονος θανατοποινίτης πρόκειται να γίνει ο ένατος που θα εκτελεστεί φέτος

Εκδήλωση: «Ανοχύρωτη Δημοκρατία – Κράτος Δικαίου σε κρίση»

Καλλιθέα: Συνελήφθη ο καθ’ ομολογίαν δράστης της συμπλοκής με θύμα έναν 17χρονο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα