Αίτηση ακύρωσης κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, χθες Παρασκευή ο δήμος Νότιου Πηλίου, ζητώντας την ακύρωση της απόφασης του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η οποία απέρριψε την ειδική διοικητική προσφυγή του Δήμου κατά της έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την εγκατάσταση αιολικού σταθμού στην περιοχή Βερβέλι, λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αργαλαστή.
Η προσφυγή αφορά την εγκατάσταση και λειτουργία αιολικού πάρκου ισχύος 14 MW και υποσταθμού ανύψωσης τάσης, από την εταιρεία A & F ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Μ.Ε.Π.Ε., στις τοπικές κοινότητες Αργαλαστής, Ξινόβρυσης και Συκής, που εγκρίθηκε με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας και έλαβε κατά πλειοψηφία (3-2) θετική γνωμοδότηση από το Περιφερειακό Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης, ανοίγοντας τον δρόμο για την εγκατάσταση αιολικού σταθμού στο παρθένο από ανεμογεννήτριες δάσος του Πηλίου.

Ο Δήμος Νοτίου Πηλίου έχει εκφράσει επανειλημμένα την αντίθεσή του στην εγκατάσταση των 7 ανεμογεννητριών με διάμετρο πτερωτής 114 μέτρα και ύψος πυλώνα 80 μέτρα, στην περιοχή, τονίζοντας ότι η εταιρεία δεν διαθέτει νόμιμα δικαιώματα εκμετάλλευσης των δημοτικών εκτάσεων. Η δημοτική αρχή υποστηρίζει πως η υλοποίηση του έργου θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στην τοπική οικονομία, ενώ η διαχείριση της γης ανήκει αποκλειστικά στον Δήμο.
Η υπόθεση πλέον βρίσκεται στα χέρια του ΣτΕ, το οποίο θα κρίνει τη νομιμότητα της αδειοδότησης και των διαδικασιών που ακολουθήθηκαν.
