Σε αναβρασμό είναι οι εργάτες οικοδόμοι στο εργοτάξιο της πολυδιαφημισμένης επένδυσης του Ελληνικού καθώς, νωρίς το μεσημέρι, σημειώθηκε σοβαρό εργατικό ατύχημα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του 902.gr, ο άτυχος οικοδόμος, που τραυματίστηκε όταν έπεσε σε φρεάτιο, μεταφέρθηκε στο Τζάνειο Νοσοκομείο.
Τόσο στο νοσοκομείο στο πλευρό του τραυματία όσο και στο χώρο του εργοταξίου που σημειώθηκε το «ατύχημα» μεταβαίνουν αντιπροσωπείες του Συνδικάτου και της Ομοσπονδίας Οικοδόμων, αναφέρει το ρεπορτάζ.
