Νέο σεισμικό μπαράζ κατέγραψαν οι σεισμογράφοι του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Αστεροσκοπείου Αθηνών, σήμερα Σάββατο στην Αμοργό, με την ισχυρότερη δόνηση, στις 15:02 να είναι έντασης 4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, με επίκεντρο τα 9 χιλιόμετρα νότια-νοτιοδυτικά της Αρκεσίνης και εστιακό βάθος τα 13,1 χιλιόμετρα.

Ακολούθησαν, μέσα στην επόμενη ώρα, τρεις ακόμα σεισμικές δονήσεις από 2,6 έως 3,4 Ρίχτερ με επίκεντρο την ίδια περιοχή, γνωστή από το σεισμικό μπαράζ του Φεβρουαρίου, και με εστιακό βάθος από5 έως 10,3 χιλιόμετρα.
