Με τη συμμετοχή εκατοντάδων ατόμων πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου 22 Μαρτίου διαδήλωση στους κεντρικούς δρόμους στη Θεσσαλονίκη.
Με κεντρικό σύνθημα «Τέμπη-Πύλος-Παλαιστίνη δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη» εργατικά σωματεία, αντιρατσιστικές πρωτοβουλίες, μέλη της Παλαιστινιακής κοινότητας και οργανώσεις της αριστεράς πραγματοποίησαν πορεία ενάντια στον ρατσισμό αλλά και ενάντια στη γενοκτονική πολιτική ΗΠΑ-Ισραήλ που συντελείται στην Παλαιστίνη, με την Ε.Ε. και την ελληνική κυβέρνηση να είναι συνένοχες στο έγκλημα και τη βαρβαρότητα που βιώνει ο παλαιστινιακός λαός.
Η διαδήλωση κινήθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης περνώντας από το προξενείο των ΗΠΑ.
Δείτε φωτογραφίες του συνεργάτη μας Δημήτρη Ρόκκου:






