Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες για την εκκένωση κτηρίου που τελούσε υπό κατάληψη από τις τελευταίες μέρες του Μάρτη, επί της συμβολής των οδών Θεμιστοκλέους και Κωλέττη στα Εξάρχεια.
Στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ, στο κτίριο της κατάληψης «Ρασπράβα» που ξεκίνησε λίγο μετά τις 6 το πρωί συμμετείχαν δυνάμεις των ΜΑΤ, της ΕΚΑΜ, της ΟΠΚΕ και άλλων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν εντοπίστηκαν άτομα μέσα στο κτήριο.
