ΑΘΗΝΑ
22:42
|
27.06.2026
Το πλοίο με σημαία Μπελίζ, το οποίο μεταφέρει 1.500 μετρικούς τόνους χάλυβα, παρουσίασε μηχανική βλάβη.
Το πλοίο είχε αναχωρήσει από την Ελευσίνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Φορτηγό πλοίο που μεταφέρει 1.500 μετρικούς τόνους χάλυβα, παραμένει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης, στη θαλάσσια περιοχή 3,9 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του ακρωτηρίου Καφηρέα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ η βλάβη έχει αποκατασταθεί.

Το Λιμενικό Σώμα ανακοίνωσε νωρίτερα ότι το πλοίο με σημαία Μπελίζ είχε αναχωρήσει από την Ελευσίνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και σε αυτό επιβαίνουν 11 άτομα, μέλη του πληρώματος. Πλησίον του έσπευσαν άλλο παραπλέον πλοίο, ενώ στη θαλάσσια περιοχή πνέουν άνεμοι 5 μποφόρ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα