Στο κυνήγι έχει πάρει η κυβέρνηση της Ν.Δ. τον εναλλακτικό τουρισμό μέσω αυτοκινούμενων τροχόσπιτων (γνωστά ως «κάμπερ») παρέχοντας υπηρεσίες μεταξύ άλλων σε οργανωμένα συμφέροντα μεγαλοξενοδόχων, ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιριών.
Αφορμή για την αποκάλυψη της σκανδαλώδους ποινικοποίησης της ελεύθερης χρήσης αυτοκινούμενων τροχόσπιτων σε παράκτιες περιοχές, σε βουνά, σε μουσεία, ή και σε ιδιωτικές εκτάσεις (!) έδωσε η πρόσφατη επιβολή προστίμου σε ιδιοκτήτες τροχόσπιτων στην Ακράτα από την αστυνομία.

Μετά το περιστατικό αυτό αποκαλύφθηκε η περίεργη ρύθμιση που ψηφίστηκε τον περασμένο Ιανουάριο στο νόμο 5170/25 που αφορά τις βραχυχρόνιες μισθώσεις από τους κυβερνητικούς βουλευτές μέσω της οποίας πλέον απαγορεύεται η στάθμευση των οχημάτων αυτών σε δημοτικά πάρκινγκ, κοινόχρηστους χώρους ή και σε ιδιωτικές εκτάσεις…
Για την ακρίβεια, η περίεργη αυτή ρύθμιση απαγορεύει όχι μόνο την εγκατάσταση (που απαγορευόταν έτσι και αλλιώς), αλλά ακόμη και τη στάθμευση σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημοσίων δασών και εν γένει δημόσιους χώρους.

Όμως η κυβερνητική «ρύθμιση» έκρυβε και άλλες «εκπλήξεις» διότι η νέα νομοθεσία απαγορεύει (άκουσον, άκουσον!) ακόμη και τη δωρεάν φιλοξενία περισσότερου του ενός αυτοκινούμενου τροχόσπιτου μέσα σε ιδιωτικό οικόπεδο απειλώντας τους φιλόξενους παραβάτες με πρόστιμο 300 ευρώ ανά όχημα!
Στην αιτιολογική έκθεση του νόμου αναφέρεται ότι «απώτερος στόχος της ρύθμισης είναι να αποφεύγεται» τάχα «η υπονόμευση των νόμιμα λειτουργούντων χώρων κάμπινγκ».

Σχεδόν μοναδική εξαίρεση; Η στάθμευση σε αυτοκινητόδρομο. Πάλι καλά δηλαδή που δεν απαγόρευσαν και την κυκλοφορία τους σε οδικά δίκτυα…
