02/05/2025
20:26
Μετά την ποινικοποίηση του ελεύθερου κάμπινγκ το 2012, η κυβέρνηση μοιράζει πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τροχόσπιτων, ακόμη και για φιλοξενία σε ιδιωτικούς χώρους.
