Άγνωστοι έγραψαν τέσσερα γράμματα με κίτρινη μπογιά κατά τη διάρκεια της νύχτας στον Λευκό Πύργο, το μνημείο σύμβολο της Θεσσαλονίκης. Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας στο πλαίσιο των ερευνών για τον βανδαλισμό και τον εντοπισμό των δραστών.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, από την πλευρά του, ενημέρωσε άμεσα την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων, η οποία είναι και αποκλειστικά αρμόδια για τον καθαρισμό του μνημείου.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Λευκός Πύργος έχει βανδαλιστεί αρκετές φορές και κατά το παρελθόν, με συνθήματα γραμμένα με σπρέι στους τοίχους του μνημείου, «πονοκεφαλιάζοντας» τους αρχαιολόγους όσον αφορά στον καθαρισμό και την αποκατάστασή του.
