Την Παρασκευή 23 Μαϊου, το πρωί, θα απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή ο Χρήστος Μαυρίκης, μετά από προθεσμία που ζήτησε και έλαβε για την υπόθεση της επιστολής με υπαινιγμούς για δωροδοκία προς ανώτατο δικαστικό λειτουργό.
Ο πρώην τεχνικός του ΟΤΕ είναι αντιμέτωπος με το κακούργημα της δωροδοκίας δικαστή και σύμφωνα με πληροφορίες, αρνείται όσα του αποδίδονται μετά την καταγγελία του αρεοπαγίτη.
(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Διαβάστε ακόμα:
