Με ψευδείς και συκοφαντικές καταγγελίες διώκεται υγειονομικός της Τοπικής Μονάδας Υγείας Κεραμεικού, καταγγέλλει η Συνέλευση Χρηστών & Υγειονομικών Το.Μ.Υ. Κεραμεικού, που καλεί για αυτόν τον λόγο σε συγκέντρωση στο ΤΟΜΥ-Κέντρο Υγείας Κεραμικού σήμερα Πέμπτη, 29 Μαΐου, στις 7 μ.μ. διεκδικώντας να μη διεξαχθεί καμία ΕΔΕ σε αγωνιζόμενους ανθρώπους, καμία δίωξη σε χρήστριες της ΤΟΜΥ και δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες περίθαλψης χωρίς αποκλεισμούς φύλου, φυλής, εθνικότητας, εισοδήματος.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό κάλεσμα ο διωκόμενος υγειονομικός αγωνίζεται εδώ και χρόνια μαζί με άλλους εργαζόμενους της ΤΟΜΥ και τη συνέλευση για τη διασφάλιση της δυνατότητας πρόσβασης σε μια περίθαλψη χωρίς
αποκλεισμούς, την ικανοποίηση των υγειονομικών αναγκών των χρηστών της ΤΟΜΥ, χωρίς να βάζουν εκείνοι το χέρι
στην τσέπη, όπως και για αξιοπρεπείς υπηρεσίες υγείας.

