Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) διατάχθηκε από τη Διοίκηση του Τζάνειου Νοσοκομείου προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες του σοβαρού ιατρικού λάθους, όταν νοσηλευτής προχώρησε σε μετάγγιση αίματος σε λάθος ασθενή. Για την ποινική διάσταση της υπόθεσης έχει ήδη ενημερωθεί ο αρμόδιος εισαγγελέας. Ο νοσηλευτής αναζητείται από τις αρχές για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μέσω ανάρτησής του στο X, έχει ζητήσει από τον ΟΔΙΠΥ να ξεκινήσει έρευνα για τις διαδικασίες που ακολουθεί το νοσοκομείο, ενώ το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) θα εξετάσει ειδικά το περιστατικό της μετάγγισης. Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια της ασθενούς.
Για το χθεσινό εξαιρετικά σοβαρό περισταστικό σφάλματος, ενός νοσηλευτού του Τζανείου Νοσοκομείου, όταν διαπιστώθηκε χθες η Διοίκηση αμέσως διέταξε ΕΔΕ για τις συνθήκες του περιστατικού, κλήθηκε ο εισαγγελεύς για το ποινικό σκέλος και εγώ ζήτησα από τον ΟΔΙΠΥ να ξεκινήσει έρευνα…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 5, 2025
Υπενθυμίζεται ότι το τραγικό συμβάν σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης 4 Ιουνίου, όταν 62χρονη νοσηλευόμενη υπεβλήθη σε μετάγγιση αίματος που προοριζόταν για άλλη ασθενή. Η λανθασμένη μετάγγιση προκάλεσε πολλαπλά εγκεφαλικά επεισόδια, με αποτέλεσμα η γυναίκα να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
