ΑΘΗΝΑ
10:45
|
24.06.2026
Μια 60χρονη Γερμανίδα, έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια ανάβασης στον Όλυμπο, νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης.
Η άτυχη 60χρονη τραυματίστηκε θανάσιμα, πέφτοντας σε χαράδρα, στη θέση «Ζωνάρια»
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μια γυναίκα από τη Γερμανία, μέλος γκρουπ ορειβατών, έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια ανάβασης στον Όλυμπο, νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη 60χρονη τραυματίστηκε θανάσιμα, πέφτοντας σε χαράδρα, στη θέση «Ζωνάρια», σε ύψος 2660 μέτρων.

Αμέσως στήθηκε επιχείρηση από 12 άνδρες 2ης και 8ης ΕΜΑΚ καθώς και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λιτοχώρου, οι οποίοι ανέσυραν την άτυχη γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της και την μετέφεραν αρχικά στο Κέντρο Υγείας Λιτόχωρου και στη συνέχεια στο νοσοκομείο της Κατερίνης, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

WWF Ελλάς-ΑΡΧΕΛΩΝ: Ισχυρές πιέσεις στην πλειονότητα των παραλιών ωοτοκίας της Caretta caretta

Καύσωνας στη Γαλλία: Θερμοκρασίες ρεκόρ για 4η ημέρα και διακοπές ρεύματος

Φωτιά στο Αιγάλεω: Αναζωπύρωση και νέα κινητοποίηση-Κλειστή ξανά η Ορφέως (upd)

Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας- Βαρύ πένθος για το ελληνικό ποδόσφαιρο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα