ΑΘΗΝΑ
08:35
|
24.06.2026
Ένα ακόμη εργατικό ατύχημα καθώς οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο τραυματίες είναι οι εργαζόμενοι στη συντήρηση ψυγείων.
Γενικό Νοσοκομείο Σερρών
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Έκρηξη φιάλης οξυγόνου σημειώθηκε, το μεσημέρι, στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά δύο άτομα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η έκρηξη συνέβη κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στα ψυγεία του νεκροτομείου, στον χώρο του νοσοκομείου. Τραυματίστηκαν ελαφρά οι δύο συντηρητές που εργάζονταν στον χώρο, οι οποίοι και υποβλήθηκαν σε ιατρικές εξετάσεις. Ως εκ τούτου πρόκειται για νέο εργατικό ατύχημα.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα ακριβή αίτια της έκρηξης.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Συνάντηση Τέχνης και Ιατρικής στο SNF Nostos

Εγκαινιάζεται το αποκατεστημένο «Μπεή Χαμάμ» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Πανελλαδική απεργία στους κλάδους Επισιτισμού-Τουρισμού, Τροφίμων-Ποτών

Φωτιά στο Αιγάλεω: Αναζωπύρωση και νέα κινητοποίηση-Κλειστή ξανά η Ορφέως

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα