Γνωστός πρώην αυτοδιοικητικός στον Δήμο Τοπείρου Ξάνθης εντοπίστηκε με τραύμα από πυροβολισμό και λίγη ώρα αργότερα κατέληξε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.
Ο άνδρας εντοπίστηκε σε αυλή αργά το βράδυ της Τρίτης (17/06). Έφερε τραύμα από κυνηγετικό όπλο στη μασχάλη και άμεσα ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ για τη διακομιδή του στο ΓΝΞ. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών στα Επείγοντα του Νοσοκομείου, ο άνδρας κατέληξε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του xanthinea.gr, για το περιστατικό ειδοποιήθηκε άμεσα η Αστυνομία και οι έρευνες των Αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη, με όλα τα ενδεχόμενα να παραμένουν ανοιχτά.
