ΑΘΗΝΑ
22:26
|
27.06.2026
Ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα κλείνει στις 18.00 λόγω κινητοποίησης κατά της ΝΑΤΟϊκής συνόδου στη Χάγη, στις 19.00.
Ο Σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Έκλεισε στις 18.00 το απόγευμα με απόφαση της ΕΛ.ΑΣ. ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα λόγω κινητοποίησης που θα πραγματοποιήσουν μετά τις 19.00 συλλογικότητες και οργανώσεις που καλούν σε συγκέντρωση και πορεία προς την πρεσβεία των ΗΠΑ κατά της ΝΑΤΟϊκής συνόδου κορυφής στη Χάγη.

Πλατφόρμα του Μετρό στο Σύνταγμα

Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό Σύνταγμα δίχως να πραγματοποιούν στάση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα