Έκλεισε στις 18.00 το απόγευμα με απόφαση της ΕΛ.ΑΣ. ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα λόγω κινητοποίησης που θα πραγματοποιήσουν μετά τις 19.00 συλλογικότητες και οργανώσεις που καλούν σε συγκέντρωση και πορεία προς την πρεσβεία των ΗΠΑ κατά της ΝΑΤΟϊκής συνόδου κορυφής στη Χάγη.

Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό Σύνταγμα δίχως να πραγματοποιούν στάση.
