ΑΘΗΝΑ
11:37
|
23.06.2026
Είναι Τούρκοι εμπρηστές, που τους βάζει η Τουρκία;
Πυροσβεστικό ελικόπτερο
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τεράστια η φωτιά στη Χίο με πάνω απ’ το 10% της έκτασης του νησιού να ‘χει γίνει στάχτη.

«Όλως τυχαίως» η φωτιά μπήκε  στις περιοχές όπου κάποιοι αχόρταγοι βαθύπλουτοι θέλουνε σώνει και ντε να υψώσουν ανεμογεννήτριες αλλά και να εξορύξουν αντιμόνιο παρά τις επί μήνες, σθεναρές και συνεχιζόμενες αντιδράσεις των ντόπιων.

Παρ’ όλα αυτά αρκετοί συμπολίτες μας, αντί να δούνε κατάματα το παραπάνω γεγονός και να τα βάλουν με την αιτία, αντίθετα, προτιμούν την άσκεπτη ευκολία που λέει ότι «Είναι Τούρκοι εμπρηστές που τους βάζει η Τουρκία»…

Κι επειδή όλο αυτό μου θυμίζει τους συνομωσιολάγνους ανά την υφήλιο που πιστεύουν ότι μας κυβερνούν κακοί ερπετόμορφοι εξωγήινοι ονόματι Δρακονιανοί απ’ τον αστερισμό του Δράκοντα μαζί με κακά Νεφελίμ απ’ την 5η διάσταση, μιας και τους είναι ευκολότερο απ’ το να πιστέψουν ότι ο Άνθρωπος είναι απόλυτα ικανός να προβεί στο απάνθρωπο που οι ίδιοι βιώνουν κυρίως μες την καθημερινότητά τους, δεν έχω παρά να καταθέσω προς όλους αυτούς όσα ακολουθούν.

Έχετε δει ποτέ κανέναν σοβαρό γιατρό να προσπαθεί να γιατρέψει το σύμπτωμα αντί γι’ αυτή καθ’ αυτή την ασθένεια;

Γιατρός δεν είμαι, αλλά δεν θα γίνω «τουρκοφάγος» μόνο και μόνο επειδή απ’ την δολοφονία του Καποδίστρια κι έπειτα, κυβερνούν ανίκανοι, καιροσκόποι ή και δωσίλογοι Έλληνες που πείθουν να τους ψηφίζουμε κιόλας, αφήνοντας τον κάθε έμμισθο ή μη οποιασδήποτε καταγωγής να «αλωνίζει» και να δρα ανεξέλεγκτα…

Όχι και πάλι όχι!

Θα τα βάλω μ’ εμένα,

θα τα βάλω με τον όχλο που θέλει να λέγεται λαός ενώ όλοι μας ξέρουμε πολύ καλά κι από πρώτο χέρι, ότι σκόπιμα, συστημικά κι αδιάλειπτα αποτρέπεται απ’ το να γίνει όντως λαός,

θα στρέψω την προσοχή μου και τα βέλη μου στους διοικούντες που μας «οχλίζουν» επί σχεδίω, τωρινούς, χθεσινούς και προχθεσινούς, οι οποίοι έχουν εξ ίσου σκόπιμα χαράξει στις συνειδήσεις μας ευκολίες και γενικεύσεις ενώ τέλος,

θα στραφώ ενάντια και στους φύσει απάτριδες βαθύπλουτους που έχουν τους διοικούντες που ψηφίζουμε για μαριονέτες τους, μιας και αυτοί, οι απάτριδες βαθύπλουτοι, είναι που κάνουν το πραγματικό κουμάντο αντί των εκλεγμένων από εμάς(;) διοικούντων.

Θα στραφώ δηλαδή απολύτως δίκαια, σκεπτόμενος και με στυγνή λογική, ενάντια σε ό,τι είναι «δύσκολο» και «φτου κακά» για το αφόρητα πιά αποπροσανατολισμένο μαζικό μας «εγώ», μα και για το εν πολλοίς οικτρά επηρμένο και φίλαυτα αρεσκόμενο σε γενικευτικές ευκολίες «εγώ» του καθ’ ενός από εμάς.

Εν ολίγοις, δικαίως θα στραφώ με στυγνή λογική και απολύτως σκεπτόμενα, προς ό,τι αποτελεί πέρα για πέρα αληθινό αίτιο, τουτέστιν ασθένεια, και όχι στην ευκολία της συναισθηματικού τύπου εκτόνωσης που -ιδίως όσον αφορά πυρκαγιές στα νησιά τα καλοκαίρια- λέγεται «Τούρκοι εμπρηστές βαλτοί απ’ την Τουρκία».

Γιατί;

Διότι κι αυτό να συμβαίνει, στην τελική, κάποιοι Έλληνες είναι που τους δίνουν το περιθώριο και τη δυνατότητα να κάνουν όσα κάνουν και που γι’ αυτό, είναι ηλίου φαεινότερο πως δεν αποτελούν την αιτία/ασθένεια, αλλά το σύμπτωμα.

Χωνέψτε το επιτέλους, πανάθεμα το φίλαυτο «εγώ» σας:

Οι αχόρταγοι βαθύπλουτοι φταίνε για μια ακόμη φορά, μαζί με τις μαριονέτες τους που τις ψηφίζουμε και κανείς άλλος!

Σας αφιερώνω δε και το Τραγουδοσαυρίσιο μου concept με τίτλο «Αυτή η Νύχτα Μένει», διότι το βίντεο που έφτιαξα χρόνους πολλούς μετά την αμαρτία που έγινε αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν, σας αντιπροσωπεύει απόλυτα!

Όταν το δείτε και τ’ ακούσετε θα καταλάβετε τι εννοώ μα κυρίως, θα κατανοήσετε το πως και το γιατί σας αντιπροσωπεύει…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βurnout: Η αθέατη πλευρά της εργασιακής εκμετάλλευσης στην εκπαίδευση

Κολομβία: Στο «κόκκινο» μετά το οριακό εκλογικό αποτέλεσμα και τις καταγγελίες για νοθεία

Κινητοποίηση στις 24 Ιουνίου για την τραγική υποστελέχωση στην Ψυχική Υγεία

Δίκη για το έγκλημα στα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση των κατηγορουμένων (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα