Μήνυμα στους κατοίκους του Αγριλέ του δήμου Καντάνου-Σελίνου, εστάλη προληπτικά μέσω του 112, μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε, λίγο μετά τις 10 το πρωί, σε αγροτοδασική περιοχή στα νότια του νομού Χανίων.
Το μήνυμα καλεί τους κατοίκους της περιοχής να παραμείνουν σε ετοιμότητα, όσο βρίσκεται σε εξέλιξη η φωτιά και να ακολουθούν τις οδηγίες των Αρχών.
⚠️ Ενεργοποίηση 1⃣1⃣2⃣
— 112 Greece (@112Greece) July 4, 2025
🆘 Δασική πυρκαγιά στην περιοχή #Αγριλές της Περιφερειακής Ενότητας #Χανίων
‼️ Παραμείνετε σε ετοιμότητα και ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών
ℹ️ https://t.co/kexUnloeCt@pyrosvestiki
@hellenicpolice
Για την αντιμετώπιση της πυρκαγιάς έχουν κινητοποιηθεί 36 πυροσβέστες και 1 ομάδα πεζοπόρου τμήματος της 19ης ΕΜΟΔΕ, 13 οχήματα και 2 πυροσβεστικά ελικόπτερα που εκτελούν ρίψεις από αέρος.
Διαβάστε επίσης:
