«Δεν Χωράς Πουθενά» τραγουδούν σήμερα «Οι Τρύπες»… για μια άθλια πατρίδα σαν την Ελλάδα του Μητσοτάκη και του Πλεύρη.
Αν δε χωράς μέσα σε μια άθλια πατρίδα
Αν δε σου φτάνει μια ελπίδα τυφλή
Αν δε χώρας μέσα σε μια ονειροπαγίδα
Αν δε χώρας σε μια αγκαλιά φυλακή
Τότε τι κρίμα τι κρίμα τι κρίμα
Παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς
Τότε τι κρίμα τι κρίμα τι κρίμα
Δε χώρας πουθενά δε χώρας πουθενά
