Από σήμερα Δευτέρα 14 Ιουλίου ξεκινά η εφαρμογή αξιολόγησης των δημόσιων νοσοκομείων από τους ασθενείς.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης της εμπειρίας του εσωτερικού ασθενή -δηλαδή όσων νοσηλεύονται- στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ασθενείς άνω των 18 ετών που παίρνουν εξιτήριο από τα νοσοκομεία. «Δίνουμε φωνή στους χρήστες, μαθαίνουμε όσα βίωσαν στο νοσοκομείο, από το αν υπήρχε χαρτί τουαλέτας ή σεντόνια έως το χρόνο εξυπηρέτησης από το προσωπικό!!». Και πρόσθεσε με αυτό τον τρόπο θα βγάζουμε σκορ για τις υπηρεσίες που παρέχει κάθε κλινική και τα στοιχεία αυτά θα δημοσιοποιούνται για να γινόμαστε καλύτεροι»…
Μέσα σε πέντε ημέρες από το εξιτήριο, οι ασθενείς θα λαμβάνουν στο κινητό τους έναν σύνδεσμο προκειμένου να απαντήσουν σε 35 στοχευμένες ερωτήσεις σχετικά με τη νοσηλεία τους στο ΕΣΥ. Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο έως και 7 ημέρες μετά το εξιτήριο.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι ασθενείς να είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση και να έχουν νοσηλευτεί τουλάχιστον μια ημέρα. Με την είσοδο στον σύνδεσμο θα ζητείται ο ΑΜΚΑ. Όμως αν διαπιστωθεί πως δεν αντιστοιχεί σε ασθενή που έχει νοσηλευθεί, τότε η πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο δεν θα είναι δυνατή. Τα δεδομένα που θα συλλέγονται δεν θα περιλαμβάνουν προσωπικά στοιχεία ή πληροφορίες που μπορούν να αποκαλύψουν την ταυτότητα του ασθενούς.
Οι ερωτήσεις που θα κληθούν να απαντήσουν οι ασθενείς που νοσηλεύτηκαν αφορούν κυρίως στην επάρκεια του προσωπικού, την αναμονή, την εξυπηρέτηση, την καθαριότητα και τη σίτιση. Για όσους είχαν προγραμματισμένη εισαγωγή, θα ζητούνται πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο αναμονής μέχρι την εισαγωγή. Αν η εισαγωγή έγινε μέσω ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών), θα ζητηθεί η εκτίμηση του χρόνου αναμονής από την άφιξη έως την εισαγωγή.
