Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία υπέγραψαν την πιο σημαντική μεταξύ τους συνθήκη άμυνας και συνεργασίας από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με τις δύο χώρες, αν και μέλη του ΝΑΤΟ, να δεσμεύονται για αμοιβαία βοήθεια — συμπεριλαμβανομένης της στρατιωτικής υποστήριξης — σε περίπτωση επίθεσης.
«Αναγνωρίζοντας τη στενή ευθυγράμμιση των ζωτικών συμφερόντων τους και πεπεισμένα ότι δεν υπάρχει στρατηγική απειλή για το ένα χωρίς να αποτελεί απειλή για το άλλο, τα μέρη επιβεβαιώνουν, ως στενοί σύμμαχοι, τη βαθιά τους δέσμευση για αμοιβαία άμυνα και θα βοηθήσουν το ένα το άλλο, μεταξύ άλλων και με στρατιωτικά μέσα, σε περίπτωση ένοπλης επίθεσης», αναφέρει η συνθήκη.
Ο Βρετανός πρωθυπουργός, Κιρ Στάρμερ, και ο Γερμανός καγκελάριος, Φρίντριχ Μερτς, υπέγραψαν το έγγραφο στο Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου στο Λονδίνο. Ο Στάρμερ δήλωσε ότι η συμφωνία θα γίνει γνωστή ως «Συνθήκη του Κένσινγκτον», που πήρε το όνομά της από την τοποθεσία του πολιτιστικού ιδρύματος.
