Φωτιά, που τέθηκε με την παρέμβαση της Πυροσβεστικής υπό έλεγχο προτού εξαπλωθεί περισσότερο, ξέσπασε το μεσημέρι στο ιδιωτικό νοσοκομείο Metropolitan στη Λεωφόρο Μεσογείων στον Χολαργό.
Για την κατάσβεσή της φωτιάς κινητοποιήθηκαν 35 πυροσβέστες με 15 οχήματα και 2 ειδικά οχήματα.
Η φωτιά ξεκίνησε από το υπόγειο του Νοσοκομείου, όπου βρίσκεται το λεβητοστάσιο, με τους πυκνούς καπνούς της να προκαλούν δύσκολες συνθήκες για τους νοσηλευόμενους, οι οποίοι μεταφέρθηκαν, αρκετοί πάνω σε φορεία, στο προαύλιο της ιδιωτικής κλινικής, όπως και οι συνοδοί και το προσωπικό.
Κάποιοι ασθενείς οδηγήθηκαν στην ΜΕΘ, καθώς εκείνη την ώρα γίνονταν πολλά χειρουργεία ή σε άλλα κτίρια του ομίλου.
