Χρυσό μετάλλιο στη Σιγκαπούρη κατέκτησε η Εθνική Ομάδα Πόλο γυναικών

Οι πρωταθλήτριες της Εθνικής Ομάδας Πόλο πήραν το χρυσό νικώντας την ομάδα της Ουγγαρίας με 12-9.