Ένα μουσικό βιωματικό ταξίδι στην «Ελιά της Μαρίζας» Κωχ, στη γραφική Καρδαμύλη της Μάνης θα έχουν την τύχη να παρακολουθήσουν αύριο, 30 Ιουλίου 2025, στις 19.30 όσοι βρεθούν στην «Αυλή της Γιωργίτσας».

Εκεί, η Μαρίζα Κωχ και οι συνεργάτες της θα ταξιδέψουν μουσικά το κοινό ερμηνεύοντας τραγούδια από όλη την Ελλάδα.
Η βραδιά θα συνεχιστεί στην Αυλή της Γιωργίτσας, με ελεύθερη είσοδο.
