Σε συγκέντρωση στις 7:30 το απόγευμα στην πλατεία Αντίκα, καλούν μέλη συλλογικοτήτων μετά την αιφνιδιαστική εκκένωση, σήμερα το πρωί, του Αυτόνομου Στεκιού Ξάνθης, από δυνάμεις της Αστυνομίας.
«Καμία εκκένωση δεν θα μείνει αναπάντητη! Θα τα πάρουμε όλα πίσω!» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση που υπογραμμίζει ότι «στις καταλήψεις δεν στεγάζονται μόνο οι δομές μας, αλλά κυρίως οι σχέσεις, οι ιδέες και τα όνειρα μας».
