Τέσσερα ήταν ήδη οι μέχρι εχθές τα αποκαμωμένα από τον καύσωνα νεαρά όρνια που έφτασαν από την Κρήτη στην Αθήνα και στον Σύλλογο Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ για να βοηθηθούν να αναρρώσουν και να επιστρέψουν, όταν αυτό θα τους είναι δυνατόν, στη φύση.
Η ΑΝΙΜΑ αναφέρει μάλιστα ότι ήδη αναμένει την άφιξη κι άλλων.
Οι νεαρότεροι γύπες, λιγότερο εξοικειωμένοι με τα σημεία όπου βρίσκεται νερό ακόμα και μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, θεωρούνται περισσότερο ευάλωτοι στην αφυδάτωση.
Όπως αναφέρει η ΑΝΙΜΑ, τα τέσσερα πουλιά που είχε ήδη παραλάβει εχθές ήταν όλα τους πολύ αφυδατωμένα και αδύναμα. «Χρειάζονται τουλάχιστον πέντε μέρες στον ορό για να πούμε ότι έχουν ξεπεράσει τον κίνδυνο», σημειώνεται σε σχετική ανάρτηση του Συλλόγου.
Διαβάστε ακόμα:
