Μετά την ανάπτυξη εκατοντάδων ενόπλων μελών της Εθνοφρουράς στους δρόμους της Ουάσιγκτον (έπειτα και από τη σημερινή εντολή για οπλοφορία που τους έδωσε ο υπουργός Άμυνας Πιτ Χέγκσεθ), ο Αμερικανός Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κάνει ανάλογα σχέδια αστυνομοκρατίας και σε άλλες αμερικανικές μεγαλουπόλεις (με Δημάρχους… Δημοκρατικούς) σε μία επίδειξη ισχύος.
Όπως είπε απόψε ο Τραμπ στο Λευκό Οίκο, σε εκδήλωση για την ανακοίνωση της ημερομηνίας κλήρωσης του Μουντιάλ του 2026 που κανονίστηκε να γίνει στις 5 Δεκεμβρίου στο Kennedy Center, το Σικάγο είναι πιθανώς η επόμενη πόλη στην οποία η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αναλάβει τον έλεγχο της αστυνόμευσης στο όνομα.. της «ασφάλειας» και πάταξης της εγκληματικότητας.
Trump’s statement about deploying
— st ⭐️ ar (@star877) August 22, 2025
the National Guard
to clean up Washington D.C.- – – —
and then targeting cities
like Chicago and New York next raises serious concerns about the use of federal power in local jurisdictions – – – ———
While he claims this is about addressing… pic.twitter.com/CacFkqGJBi
«Μετά θα βοηθήσουμε τη Νέα Υόρκη» πρόσθεσε, φορώντας ένα καπέλο που έγραφε ότι «έχει δίκιο για τα πάντα».
