Έναν 81χρονο συνέλαβαν, σήμερα Δευτέρα, αστυνομικοί στην Ερμιόνη Αργολίδας, μετά από καταγγελίες για βάρβαρο βασανισμό σκύλου το βράδυ της Κυριακής.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο 81χρονος έδεσε τον άτυχο σκύλο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που οδηγούσε και τον έσερνε έως ότου το ζώο κατέληξε.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ευζωίας ζώων συντροφιάς και του επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα.
