ΑΘΗΝΑ
01:36
|
25.06.2026
Οι πάροχοι αγόρασαν τον Αύγουστο το ρεύμα κατά 26% φθηνότερα από τον Ιούλιο.
Λογαριασμός ρεύματος
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με αισθητή μείωση αναμένονται τον Σεπτέμβριο τα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω της αισθητής πτώσης στις τιμές χονδρικής.

Οι πάροχοι αναμένεται να αγοράσουν το ρεύμα περίπου 73 ευρώ ανά μεγαβατώρα, δηλαδή 26% φθηνότερα από τον Ιούλιο και 41% πιο φθηνά από το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στην πτώση των τιμών συνέβαλαν και οι χαμηλότερες θερμοκρασίες αλλά και η συμβολή των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Τον Αύγουστο, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέγειας κάλυψαν λίγο περισσότερο από το 52% του ρεύματος που εκχύθηκε στο δίκτυο. Για 10 μάλιστα ημέρες, οι τιμές ήταν αρνητικές, δηλαδή οι παραγωγοί αντί να πληρώνονται πλήρωναν για να διαθέσουν το ρεύμα τους στο χρηματιστήριο ενέργειας.

Έρχονται…κόκκινα τιμολόγια

Το Σεπτέμβριο έρχονται (μετά τα μπλε, τα πράσινα  και τα κίτρινα) τα κόκκινα τιμολόγια που θα είναι 12μηνης διάρκειας και μπορούν να προσφέρουν σταθερό λογαριασμό κάθε μήνα αλλά μόνον για συγκεκριμένα όρια κατανάλωσης. Η εκκαθάριση θα γίνεται στο τέλος του συμβολαίου ή κάθε εξάμηνο με όποια απρόοπτα μπορεί αυτό να συνεπάγεται για την τσέπη του καταναλωτή…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα