Συνελήφθη σήμερα νωρίς το απόγευμα ένας 17χρονος που κατηγορείται πως άρπαξε ένα βρέφος μίας οικογένειας Ρομά από τα Καμίνια και το παράτησε σε καρότσι στην Ακρόπολη.
Αρπαγή βρέφους στα Καμίνια – Βίντεο ντοκουμέντο pic.twitter.com/5uZzBO1icJ
— SKAI.gr (@skaigr) September 4, 2025
Πρόκειται τον ίδιο (πιθανώς ψυχικά διαταραγμένο) έφηβο που τον περασμένο Μάιο απήγαγε ένα άλλο βρέφος μίας Ρομά από σούπερ-μάρκετ στην Ομόνοια και το παράτησε ώρες μετά δίπλα σε κάδο απορριμμάτων στον Άλιμο.
Ο ίδιος έφηβος τον Ιούνιο συνελήφθη από αστυνομικούς όταν παρίστανε τον ελεγκτή λεωφορείων στη Βάρη εισπράττοντας παράνομα υποτιθέμενα «πρόστιμα». Όταν τον συνέλαβαν οι αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. βρήκαν πάνω του μπλοκ παραβάσεων, ασύρματο, πλαστή κάρτα επόπτη και χρήματα.
