ΑΘΗΝΑ
03:42
|
24.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Γινόμενο» τραγουδούν σήμερα οι «Κοινοί Θνητοί» από το ομώνυμο άλμπουμ του 2025. Το βιντεοκλίπ είναι γυρισμένο στην Κούβα. Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συγκροτήματος για συμπαράσταση στον λαό της Παλαιστίνης την περασμένη Τετάρτη στη συναυλία στο Θέατρο Πέτρας.

Πες μου αν σ’ αρέσει η οικονομική η θέση
Που εκ γενετής λαμβάνει ο φτωχός
Πες μου αν είναι νταξει η κοινωνική η τάξη που τον
Κατατάσσει ο μηχανισμός

Πες μου στο θεό σου
Όταν τον συνάνθρωπο σου
Τον βλέπεις να κοιμάται στους σταθμούς
Μέσα σου το ξέρεις πως κι εσύ έτσι θα υποφέρεις

Όταν κάτι πάει στραβά στους αριθμούς
Ωωχ άνθρωπέ μου
Σε υπόγειους σε ρίχνουν σταθμούς
Όταν δεν βγαίνει γινόμενο στους αριθμούς

Ωωχ αδερφέ μου
Έλα να σπάσουμε αυτή τη σιγή
Ωωσπου να αλλάξει
Και να γίνει φιλόξενη η γη

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το Μέλλον της Ανθρωπότητας στους Τέταρτους Δελφικούς Διαλόγους, 3 και 4 Ιουλίου 2026

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Το τραγούδι της ημέρας

Ματαιώνει τις συναυλίες σε Σαλονίκη, Βόλο και Έδεσσα η Καίτη Γαρμπή

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα