Καθόλου ανησυχητικό χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ), Ευθύμιος Λέκκας, τον σεισμό έντασης 3,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που σημειώθηκε λίγο πριν τις 7 το πρωί μεταξύ Ανύδρου και Αμοργού.

Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο ο σεισμός είχε επίκεντρο 14χλμ. νότια-νοτιοδυτικά της Αρκεσίνης Αμοργού και το εστιακό του βάθος υπολογίστηκε στα 10,8χλμ.
Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα η σεισμική δόνηση ήταν «μέσα στο πρόγραμμα», μετά την μεγάλη σεισμική έξαρση τον περασμένο Φεβρουάριο και δεν αποτελεί απειλή για την Σαντορίνη και τα γύρω νησιά.
