Κλειστοί θα είναι σήμερα, Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου, από τις 4.00 το απόγευμα ορισμένοι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης, λόγω της προγραμματισμένης πορείας για τα 12 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αρμόδιας εταιρίας, θα ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία των σταθμών «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο».
Αναμένεται να ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση για την ώρα επαναλειτουργίας των συγκεκριμένων σταθμών.
Η λειτουργία των συρμών στους υπόλοιπους σταθμούς θα διεξάγεται κανονικά.
