ΑΘΗΝΑ
16:23
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«In The Ghetto» τραγουδά σήμερα ο Έλβις Πρίσλεϊ. Ο «Βασιλιάς» τραγουδά για τον αέναο κύκλο της φτώχειας και της βίας από την γκετοποίηση ανθρώπων. Όπως αυτή που ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αναπαράγει ταυτίζοντας την εγκληματικότητα σε ορισμένες περιοχές με την ύπαρξη πληθυσμού των Ρομά.

As the snow flies
On a cold and gray Chicago mornin’
A poor little baby child is born
In the ghetto
(In the ghetto)

And his mama cries
‘Cause if there’s one thing that she don’t need
It is another hungry mouth to feed
In the ghetto
(In the ghetto)

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το τραγούδι της ημέρας

Το Μέλλον της Ανθρωπότητας στους Τέταρτους Δελφικούς Διαλόγους, 3 και 4 Ιουλίου 2026

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα