«In The Ghetto» τραγουδά σήμερα ο Έλβις Πρίσλεϊ. Ο «Βασιλιάς» τραγουδά για τον αέναο κύκλο της φτώχειας και της βίας από την γκετοποίηση ανθρώπων. Όπως αυτή που ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αναπαράγει ταυτίζοντας την εγκληματικότητα σε ορισμένες περιοχές με την ύπαρξη πληθυσμού των Ρομά.
As the snow flies
On a cold and gray Chicago mornin’
A poor little baby child is born
In the ghetto
(In the ghetto)
And his mama cries
‘Cause if there’s one thing that she don’t need
It is another hungry mouth to feed
In the ghetto
(In the ghetto)
