Επιστολή προς τον πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, Ανδρέα Νικολακόπουλο, με την οποία δηλώνει ότι «τίθεμαι, αυτονόητα και ανεπιφύλακτα, στην διάθεση της Επιτροπής, προκειμένου να καταθέσω, στο πλαίσιο του θεσμικού μου ρόλου ως υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ», απέστειλε ο Γιώργος Μυλωνάκης.
Επισημαίνεται, πως την περασμένη εβδομάδα η πλειοψηφία της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για το σκάνδαλο είπε «όχι» στο αίτημα των κομμάτων της αντιπολίτευσης για άμεση κλήση του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ.
Σε ανάρτησή του στο “Χ”, ο ελεγχόμενος κ. Μυλωνάκης σημειώνει ότι επιθυμεί να συμβάλει στη διερεύνηση των ζητημάτων που έχουν ανακύψει σχετικά με τη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ, «ώστε να χυθεί άπλετο φως στο διαχρονικό πρόβλημα των αγροτικών επιδοτήσεων» και τονίζει ότι «Η προσήλωση μου στην απόλυτη διαφάνεια και λογοδοσία δεν αφήνει περιθώρια για κομματικά παιχνίδια εντυπώσεων».
Η ανάρτηση του κ. Μυλωνάκη στο “Χ” έχει ως εξής:
«Παρακολουθώντας τις εργασίες της Εξεταστικής Επιτροπής αλλά και τον δημόσιο διάλογο που έχει αναπτυχθεί γύρω από το θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ, απέστειλα σήμερα επιστολή στον Πρόεδρο της Εξεταστικής κ. Ανδρέα Νικολακόπουλο με την οποία δηλώνω ότι τίθεμαι, αυτονόητα και ανεπιφύλακτα, στην διάθεση της Επιτροπής, προκειμένου να καταθέσω, στο πλαίσιο του θεσμικού μου ρόλου ως υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ.
Παρά το γεγονός ότι όλα τα ερωτήματα που μου έχουν τεθεί, έχουν απαντηθεί επαρκώς τόσο με δημόσιες τοποθετήσεις μου όσο και με δύο παρουσίες μου στο Εθνικό Κοινοβούλιο, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, επιθυμώ με την κλήση μου στην Εξεταστική Επιτροπή να συμβάλλω, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου, στη διερεύνηση των ζητημάτων που έχουν ανακύψει σχετικά με τη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ, ώστε να χυθεί άπλετο φως στο διαχρονικό πρόβλημα των αγροτικών επιδοτήσεων.
Η προσήλωση μου στην απόλυτη διαφάνεια και λογοδοσία δεν αφήνει περιθώρια για κομματικά παιχνίδια εντυπώσεων όταν το τελικό ζητούμενο είναι να αποκτήσει η χώρα ένα αξιόπιστο σύστημα αγροτικών ενισχύσεων, προς όφελος των παραγωγών της χώρας».
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθεί η σημερινή επιστολή του κ. Μυλωνάκη προς τον κ. Ανδρέα Νικολακόπουλο, Πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής:
«Στη διαδρομή μου στον δημόσιο βίο ήμουν και είμαι απόλυτα προσηλωμένος στην πλήρη διαφάνεια. Αυτή τη βασική αρχή εφαρμόζω αταλάντευτα και κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων μου, ως Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, για την παρακολούθηση και αξιολόγηση μέτρων και πολιτικών ακεραιότητας και διαφάνειας στη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης.
Κατόπιν των ανωτέρω, είμαι αυτονοήτως και ανεπιφυλάκτως στη διάθεση της Επιτροπής, εφόσον η Επιτροπή σας κρίνει ότι η κατάθεσή μου, στο πλαίσιο του θεσμικού μου ρόλου, θα μπορούσε να συμβάλλει κατά τον οποιονδήποτε τρόπο, στην πλήρη και ολοκληρωμένη διερεύνηση, σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, «όλων των ζητημάτων πού έχουν ανακύψει σχετικά με τη λειτουργία τον Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε), με γνώμονα την ανάδειξη τυχόν ευθυνών και την αποκατάσταση της αξιοπιστίας τον συστήματος πληρωμής των αγροτικών ενισχύσεων, ώστε να αποτελεί έναν αξιόπιστο, αποτελεσματικό και δίκαιο μηχανισμό για όλους τούς παραγωγούς της χώρας».
Με εκτίμηση, Γεώργιος Μυλωνάκης
Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό».
Όπως σημειώνει πάντως σήμερα δημοσίευμα στο in.gr, «η εξέλιξη αυτή δείχνει να ήταν αναμενόμενη μετά τις φωνές διαμαρτυρίας που άρχισαν να πυκνώνουν τις τελευταίες μέρες στους κόλπους της ΝΔ. Δύο βουλευτές [Λιάκος και Βούλτεψη] είχαν τοποθετηθεί ήδη δημόσια υπέρ της παρουσίας του κ. Μυλωνάκη στη διαδικασία. Πληροφορίες από το κυβερνών κόμμα αναφέρουν πως με το δρόμο που έχει πάρει η υπόθεση και με τον κόσμο της ΝΔ, ειδικά τους αγρότες στην επαρχία να “βράζουν”, η απόφαση αυτή ήταν μονόδρομος».
Διαβάστε ακόμα:
