Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σε μάντρα-διαλυτήριο αυτοκινήτων στην οδό Σατωβριάνδου στο κέντρο της Πάτρας, χθες Πέμπτη, με θύμα έναν 22χρονο εργαζόμενο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο εργαζόμενος είχε χρησιμοποιήσει μια πρόχειρη κατασκευή για να σηκώσει το μπροστινό τμήμα αυτοκινήτου, ωστόσο ο αυτοσχέδιος μηχανισμός στήριξης που χρησιμοποίησε έφυγε από τη θέση του με αποτέλεσμα να καταπλακωθεί από το όχημα.
Ο 22χρονος απεγκλωβίστηκε και μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο με πληροφορίες να αναφέρουν πως υπέστη τραύματα στα πόδια και τη μέση.
