«Ζεϊμπέκικο» τραγουδούν σήμερα η Σωτηρία Μπέλλου και ο Διονύσης Σαββόπουλος. Φτωχότερο το ελληνικό τραγούδι μετά την απώλεια του «Νιόνιου».
Σ’ αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε
Τρώνε βρώμικο ψωμί
Τρώνε βρώμικο ψωμί
Κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε
Υπόγεια διαδρομή
Χθες το βράδυ είδα ένα φίλο
Σαν ξωτικό να τριγυρνά
Πάνω στη μοτοσικλέτα
Και πίσω τρέχανε σκυλιά
Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα
Βάλε στα ρούχα σου φωτιά
Βάλε στα όργανα φωτιά
Να τιναχτεί σαν μαύρο πνεύμα
Η τρομερή μας η λαλιά
