ΑΘΗΝΑ
00:13
|
28.06.2026
Η γιορτή του σινεμά γίνεται θεσμός! Για μία ακόμη χρονιά, οι σινεφίλ χώρα θα μπορούν να δουν οποιαδήποτε ταινία σε οιαδήποτε αίθουσα με 2 ευρώ.
Αφίσα για τη γιορτή του σινεμά
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η γιορτή των φίλων του κινηματογράφου επιστρέφει και φέτος στις σκοτεινές αίθουσες, σήμερα Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου, ημέρα που έχει καθιερωθεί ως ημέρα Γιορτής του Σινεμά, με τους κινηματογράφους όλης της Ελλάδας να δέχονται τους θεατές με ένα συμβολικό εισιτήριο στην τιμή των 2 ευρώ.

Το εισιτήριο των 2 ευρώ αφορά όλες τις ταινίες, όλες τις προβολές.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαλέξετε ταινία και αίθουσα, και μετά; Καλή διασκέδαση!

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το Μέλλον της Ανθρωπότητας στους Τέταρτους Δελφικούς Διαλόγους, 3 και 4 Ιουλίου 2026

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα