Η γιορτή του σινεμά γίνεται θεσμός! Για μία ακόμη χρονιά, οι σινεφίλ χώρα θα μπορούν να δουν οποιαδήποτε ταινία σε οιαδήποτε αίθουσα με 2 ευρώ.
Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία αντέδρασαν στις ανακοινώσεις Τραμπ, για επιβολή δασμών 100% σε κινηματογραφικές ταινίες που παράγονται στο εξωτερικό.
Συγκέντρωση σήμερα Τετάρτη στις 18.30 έξω από το σινεμά και μία αυτοσχέδια συναυλία για να μείνει ο χώρος ανοικτός.
Ιστορίες πριν το κλείσιμο του κινηματογράφου που φιλοξένησε έρωτες, χωρισμούς, μονιάσματα και το πιο μακροσκελές αποχαιρετιστήριο χειροκρότημα όλων των εποχών.
30 χρόνια μετά την πρώτη προβολή της η ταινία του Χένρι Σέλικ, για μια ειδική προβολή απόψε στις 19:00.
Δείτε ποιες ταινίες θα προβληθούν για μία μόνο μέρα με μειωμένο ενιαίο εισιτήριο.
«Το κλείσιμό τους θα είναι έγκλημα», ανέφερε σε μήνυμά του ο Σέρβος σκηνοθέτης, ηθοποιός και μουσικός, Εμίρ Κουστουρίτσα.
Η ραγδαία ξενοδοχοποίηση του κέντρου της Αθήνας και η απραξία του υπουργείου Πολιτισμού απειλούν τον παλαιότερο σε λειτουργία κινηματογράφο της πρωτεύουσας.
«Οι κινηματογράφοι είναι ο κατεξοχήν χώρος πολιτισμού της μητρόπολης. Μια σύγχρονη πόλη χωρίς κινηματογράφους στον αστικό ιστό της είναι μια πόλη σε κρίση».