Ένα ακόμη περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε στην Πάτρα, όπου δύο 16χρονοι δέχτηκαν επίθεση από 15 άτομα το βράδυ του Σαββάτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24, το tempo24, δύο άγνωστα άτομα προσέγγίσαν τους νεαρούς, εξαπολύοντας απειλές και ύβρεις. Στη συνέχεια, ενώ οι ανήλικοι κινούνταν προς την πλατεία Γεωργίου, οι δύο δράστες, μαζί με άλλα 13 περίπου άτομα, τους επιτέθηκαν με γροθιές και μπουνιές, ενώ τους προκάλεσαν τραύματα στο πρόσωπο με κλειδιά.
Οι γονείς των ανηλίκων κατήγγειλαν το περιστατικό στην Ασφάλεια Πατρών, ενώ παραγγέλθηκε ιατροδικαστική εξέταση για τους 16χρονους.
Η Ασφάλεια Πατρών διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών της επίθεσης.
