Χωρίς ταξί αναμένεται θα μείνει η Αθήνα για δύο ημέρες αυτήν την εβδομάδα, καθώς το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αθήνας (ΣΑΤΑ) αποφάσισε 48ωρη απεργία την Τετάρτη 5 και Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, αντιδρώντας στην ανεξέλεγκτη είσοδο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο των επιβατικών μεταφορών.
«Η απεργία μας είναι προειδοποιητική, ξεκινάμε αγώνες. Η εξουσιοδότηση της γενικής συνέλευσης είναι να το φτάσουμε μέχρι τέρμα», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, στον ρ/σ Παραπολιτικά. «Το ΣΑΤΑ σπάει τη συνδικαλιστική ομερτά που δημιούργησε η ομάδα Μητσοτάκη στον κλάδο με σκοπό να τον καταστρέφει καθημερινά υπερ των πολυεθνικών και των ΙΧ. Στη χώρα μας ήρθαν οι πολυεθνικές και τα ΙΧ των μεγάλων επιχειρήσεων που θέλουν αυτή την κοινωνική παροχή να την εκμεταλλευτούν προς όφελός τους διαλύοντας τον επαγγελματία ταξιτζή. Αυτό δεν θα περάσει», επεσήμανε.
