Στην σύλληψη τουλάχιστον οκτώ ατόμων για κλοπή ρεύματος, νερού και ρύπανση περιβάλλοντος προχώρησαν τηνΤετάρτη, 12 Νοέμβρη, αστυνομικοί σε οικισμό Ρομά στο Κορωπί.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ, οι συλλήψεις έγιναν στο πλαίσιο «ειδικής αστυνομική επιχείρηση» σε οικισμό του Κορωπίου από την Διεύθυνση Αστυνομίας Νοτιοανατολικής Αττικής.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν αστυνομικοί της παραπάνω υπηρεσίας, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νοτιοανατολικής Αττικής, της Ο.Π.Κ.Ε., της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής και αστυνομικού σκύλου.
Κατά τις έρευνες των αστυνομικών εντοπίστηκε παράνομο δίκτυο υδροδότησης οικισμού συνδεδεμένο με παροχή ποτίσματος φυτών αυτοκινητόδρομου με το οποίο υδροδοτούνταν παράνομα οικίες, έχοντας τοποθετήσει πλαστικούς σωλήνες και λάστιχα.
Σε βάρος των οκτώ συλληφθέντων σχηματίστηκαν δικογραφίες για -κατά περίπτωση- κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και ύδατος και ρύπανση περιβάλλοντος και οδηγήθηκαν στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.
